lørdag 28. mars 2009

Yeah fo cerial!



Nu skal jeg ikke på skolen før om 2 og en halv uke :D Det er helg aka dritdigg, og på mandag drar jeg til Island i 5 dager :) Merker at jeg begynner å glede meg som bare det! Og når jeg kommer hjem er det påskeferie! Herlich!!
Jeg nyter tilværelsen akkurat nå :)

I dag skal jeg være med Runa og se film og slappe av. Mulig at noen andre også kommer innom, men det blir kjempedeilig å bare kose seg med god gammaldags avslapning. I morra må jeg pakke, skrive en presentasjon om vinteren i Norge, og dra på trening.

Jeg har forresten hatt sykt mye å gjøre den siste tiden, så blogg har blitt litt nedprioritert ;)

Ps. Norge sugde balle i dag og tapte 2-1 mot Sør-Afrika. Skikkelig kjedelig kamp, med unntak av det fantastiske målet av Sør-Afrika på overtid i 2. omgang. Vi satser på å knuse Finland på onsdagen :D

Me sjåast <3

2 kommentarer: