torsdag 19. mars 2009

Flink gutt

Jeg vil bare si at jeg har vært veldig flink i dag! Har vært på skole, vaska badet, vært på jobb og øvd litt på matte :P Nå er jeg utslitt!

Når det gjelder news about utveksling, så må jeg ordne forhåndsgodkjennelse fra skolen som viser at jeg kan begynne i 3.klasse når jeg kommer tilbake på de og de betingelsene. Jeg satser jo alt på å begynne i 3, selv om det innebærer ett par privatisteksamener. Og oddsene miner er jo definitivt bedre enn Runa og Lea sine :P hehe, men det er jo sikkert drittvanskelig å ha alle de fagene vi syns er vanskelig nå, på spansk? eller hva girls? :)

Og, grætts Runa, operasjonsdato og greier ;) (5.mai for de som lurer) Hvis du er ekstra heldig så kanskje du kommer med på Tv3s "Sykehuset" :P

Men nå er jeg megatrøtt og holder på å kollapse. Så jeg sier som Runa; Jeg tror jeg går å laller.

Natta :)

3 kommentarer:

  1. 5. mai! TAKK. jeg lurte faktisk veldig :)
    natta

    SvarSlett
  2. hehe ja mitt største ønske var å være med på sykehuset, så fiksa det sånn at jeg skada meg litt :p

    Fagene på spansk blir nok ikke problemet, selv om det blir vanskelig i starten! Det som er vanskelig er å få fagene jeg har hatt i Spania godkjent i Norge. For det norske skolesystem er jo "så mye bedre" enn det i spania, så det vi lærer der holder nok ikke mål.. Omtrent sånn var det hun fra Aspect sa det:p At det norske læresystemet liksom skal være best.. Den gang ei

    Jeg går vel og laller snart jeg også Jesper, flink gutt er du :) <3

    SvarSlett
  3. hehe okei ;) da fikk vi oppklart det :) så søt du er <3

    SvarSlett