tirsdag 17. mars 2009

Island snart !


Nå er det forresten bare to uker til jeg skal til Island :) Gleder meg skikkelig!
Jeg er egentlig ganske usikker på hva vi skal gjøre der, annet enn at vi skal være litt på en skole og sikkert no sightseeing eller no. Men jeg har hørt rykter om at vi skal på Dick-museum :P haha what could that be? Men det værste er at akkurat det sikkert er dritmorsomt. Hvertfall når man har litt dårlig humor som meg :P Jeg kommer tilbake til Islandturen når jeg vet litt mer!

Oi, akkurat nå savner jeg Runa veldig, har ikke sett hun siden i går kveld som virker som en uke :P Så vet dere det ;)

Ha en fin dag :) OG hvis dere vil høre noe ganske kult, så sjekk ut The Soundtrack of Our Lives!

4 kommentarer:

  1. Så nydelig du er Jesper <3 Jeg savner deg også, utrolig lenge siden nå ja:p but still.. <3

    SvarSlett
  2. bra Peter, men sign med navn :P

    SvarSlett