torsdag 12. mars 2009

Skruf, Big Bang og vertsfamilie

Nå har jeg nettop kommet hjem fra Oslo, hvor jeg har levert søknad om jobb på Spaceworld. Jeg har også blitt eier av en rull med Skruf sterk + Edendale, den nye plata til Big Bang:D Runa og jeg var også på Bagel & Juice og spiste. Veldig koselig <3>Har hørt ett par sanger nå, og den er hittil dritbra! Run to Platekompaniet guys!

Det var oppturene i dag. Nå er det pugging for alle penga.. Stor samfunnsfagprøve i morra, og det teller sånn ca 30% av karakteren. Så jeg får vel sette meg ned med boka etter at jeg har skrevet dette innlegget...

Anyways, nå som jeg har litt ekstra tid(NOT), så kan jeg jo skrive litt om vertsfamilien min i Bedford, England.

Jeg skal bo hos en alenemor med to barn. En gutt på 16 som har Asberger, og en jente på 11. I tillegg skal jeg bo med en annen norsk utvekslingsstudent som heter Frida. Jeg har snakket litt med vertsmoren, som forøvrig heter Bernadette, og hun virker veldig hyggelig. Hun er senior lecturer på the Universty of Bedfordshire, så tydeligvis ganske oppegående! Og det er jo bra :)

Hun sier at de liker å kose seg i heimen, både med og uten venner, og at de har det veldig koselig sammen. Bernadette har fortalt masse om barna, og de virker veldig morsomme. Sønnen er visstnok veldig geeky, men utrolig snill og morsom, og datteren et lite sjarmtroll.

De bor i utkanten av Bedford, og har slekt i byene rundt, så det blir nok en del besøk hos dem.

Mitt inntrykk av familien er veldig bra, og det lover godt :D Kommer ikke på så veldig mye mer å si nå, men kanskje noe popper opp i hodet mitt en annen dag?

Btw, hvis du har lyst på en god latter, så sjekk ut http://www.fmylife.com/ ! Funny shit :D

5 kommentarer:

  1. Veldig koslig på Bagel & Juice i stad<3 Du er heldig med familien du ha fått Jesper :)

    SvarSlett
  2. Takk Runa <3 men det er greit å skrive hvem du er neste gang :P

    SvarSlett
  3. Veldig fin blogg, "veldig fin"... Kanskje style opp med noe pics eeller no? HAHA<3

    Får flashback fra piczo jeg ass.. sorry..

    SvarSlett
  4. hold kjeft stein.. du er stygg.

    SvarSlett
  5. Stein? Heter Sven-O jeg.. Klarer å skrive navnet mitt.. Ække annonym sjø..

    SvarSlett