tirsdag 17. mars 2009

MækkernCup og Sphritzni



Jeg har ikke skrevet på en stund nå, siden jeg har vært på fotballcup i Langesund i helga. (Hehe unnskyldninger..) Meeen, det var dritgøy, og jeg tror det er lenge siden vi har loka så mye som vi gjorde på hotellet :P Dere kan jo tenke dere meg, SteinO, HJ, Joachim og Peter sperret inne på samme rom! haha :P Stein sin seng datt sammen hele tida! Det som derimot var dritt, var selve cupen, både oppsett og fasiliteter var ganske dårlig. Banene var sånn ca 10 meter brede, og det var ikke noe å gjøre mens man ventet på neste kamp.. Men det store spørsmålet er: Hvorfor var nærmeste McDonald's 4 mil unna når cupen het McDonald's cup? haha, småtragisk å blande fotball og fastfood egentlig. Uansett, det var mye moro, og vi kom på 9ende plass :P Og jeg scorte 2 mål!

I dag har jeg tatt sprøyte, nemlig dose 2 av Hepatitt A+B. Siste dose tar jeg i sommerferien en gang.. Jeg sov til klokka 9(Digg) og gikk opp til legen. Etter det kjøpte jeg meg en cola og dro hjem, hvor jeg nå sitter å prøver å få unna litt lekser. Skal bare spille litt først :P hihihih.

Anyway, jeg får ny tv i dag :D :D hohoh, må få gjort leksene før det ass, hvis ikke så er jeg dømt til å råtne i helvete fordi jeg aldri fikk gjort norskstilen!

Og btw, hvis dere ikke har sett denne siden før så må dere se nå :) :) http://failblog.org/ Kor arti!!

Jeg skal prøøve å skrive litt oftere, men det er innimellom så vanskelig å starte når man ikke har noe spesielt å skrive om :P Så hvis det er noe dere syns jeg bør ha med her så bare si fra ;)

Ps. det er Tobias på det venstre bildet, og meg på det høyre hvis dere ikke skjønte det :P Jeg er ganske stolt over at det var jeg som tok bildet til venstre, så det måtte være med her :)

2 kommentarer:

  1. Ikke akkurat veldig overaskende at du satt deg ned for å spille:p Men da skal jeg ikke legge skjul på at heller ikke jeg begynte med lekser først i går;) hehe Ny TV er greit da.

    SvarSlett