torsdag 12. mars 2009

Bortkasta dag..







I dag skulle jeg til legen å ta hepatittdose 2, trodde jeg. Men en stund utpå morrakvisten fant jeg ut at timen var i går, og at jeg hadde skrevet opp feil dato på kalenderen. Jeg ble drittsur, og bestemte meg for å være hjemme. Klokka halv ett våkna jeg, og tenkte at denne dagen her er waste. Jeg har gjort kun en ting fornuftig i dag, og det var trening. Ikke har jeg gjort lekser, og ikke har jeg lest i engelskboka :P Har ligget i senga og sett på South Park og spilt Cod4 8-) Ganske digg, men jævlig bortkasta når man har mye å gjøre. Til slutt var det Champions League da, og det kan man jo ikke gå glipp av! :)


Egentlig har det vært deilig å slappe av litt, men ikke så smart kanskje?

I hvertfall, det er nok en bra unnskyld å si at jeg idag restituerte til fotballcupen som er denne helga :D Vi skal til Skien på helgecup. Det som er fett er at det er 7er fotball, dvs at det går fort, og er mer teknisk.

Jeg skal snart også til Island med 3 andre elever fra skolen + to lærere. Det er en 5dagerstur og blir sikkert dødsfett! Road trip over Island og greier + bade i varme kilder mens dere er hjemme og har engelskprøve :) MOahahahahahahhaha!


Shaize(?)! klokka er mye.. Natta :)

3 kommentarer:

  1. Det hørtes veldig chill ut å bare være hjemme, da:) Selv om det kanskje ikke er så lurt, men hvem bryr seg?:P Du er heldig som skal til Island, det blir sikkert maad fett, lizzm :)

    SvarSlett
  2. Jepser, jeg digger deg!<3

    SvarSlett