onsdag 11. mars 2009

Mitt første innlegg! :)











Nå har jeg eeeendelig tatt meg bittelitt tid til å skrive ett innlegg her. Det er pause i Man U - Inter, så jeg har noen "friminutter". Denne bloggen er vel egentlig opprettet fordi jeg skal til England som utvekslingsstudent neste år. Nærmere bestemt Bedford, som er like ved Cambridge ca 40-50 min fra London. Jeg har fått vertsfamilie, og gleder meg skikkelig til å dra. Jeg kan godt komme tilbake med bittelitt mer info om hvordan familie jeg får osv, men det får bli ved en senere anledning :P

Nu må jeg slepe meg tilbake til sofaen, hvor 2. omgang av kampen venter. *Sikle*.

Btw, henta/kjøpte ukespass til Øyafestivalen i går, og det blir garantert MEGAFETT!!! Med band som bl.a. Arctic Monkeys, Kåre and the Cavemen, Röyksopp og Satyricon(egentlig aldri hørt på dem, men de er sikkert fete live).

Nå som jeg er over "første innlegg-terskelen" regner jeg med at jeg kommer til å oppdatere bloggen en god del. Vi prekæs!

6 kommentarer:

  1. Heihei, dette er jo en super start:D Gleder meg til å fortsette å lese denne bloggen i tiden framover:D

    Marcus<3

    SvarSlett
  2. Nice start:D Kommer til å følge med. Men det vet du jo:P

    SvarSlett
  3. Blogge-Jesper! Dette blir gøy:)
    Jeg kommer også til å følge med :)

    SvarSlett
  4. OOooOoo :) thanks ;)
    Saker som; "Ballet på slottet, se bildene, les intervjuene!" kommer ikke til å stå her, men håper noe blir gøy da :P

    SvarSlett
  5. Jespeeer<3 ILU:* Kommer til å følge masse med på den nydelige bloggen din! XOXO

    SvarSlett