onsdag 18. mars 2009

Neste år..


Ja, nå har jeg fått informasjonsbrev 2 jeg også, og jeg siterer Ida: " Det inneholdt informasjon om stipend og godkjenning av skoleåret, pluss detaljer om orienteringsmøte. Ikke så veldig spennende, egentlig." Litt kjedelig at jeg ikke fikk vite avreisedato..
Uansett, Runa skal dra 17.Aug eller rundt der :( Så hun rekker ikke bursdagen min. Akkurat det var ganske trist egentlig. Hadde håpet å kunne feire den med hun. Men vi får ta en ekstra stor fest neste år, når jeg blir 18 :D Jeg har bursdag på samme dag som Joachim forresten :P På samme sykehus til og med, men jeg er noen timer eldre da :)

Men, akkurat nå er hele utvekslingsgreia skikkelig stuck i meg, og jeg kommer til å savne alle så sykt mye, spesielt Runa <3 Jeg får prøve å fokusere på det positive, og at det kommer til å bli et skikkelig kult år! Men jeg tenker også at jeg gleder meg til dagen jeg kommer hjem, og ser alle kjente og kjære fjes igjen :) Og Runa; jeg kommer til å ringe deg myyyye :P

See yah

5 kommentarer:

  1. Ja det er skikkelig dumt at jeg ikke får vært her på bursdagen din:( men 18 årsdagen skal feires med brask og bram, eller hva en sier :p Du må ringe meg masse Jesper<3 Så skal jeg ringe deg masse også:) Jeg savner deg nesten bare ved tanken på å være så langt og så lenge borte fra deg :´( Men det er jo bare midlertidig. 11 måneder ca. Nuss<3

    SvarSlett
  2. Ja :D <3 det er sant, vi overlever nok :)

    SvarSlett
  3. Bruk skype, dere. Det er nok best og billigst.

    Just a hint :)

    SvarSlett
  4. Det var planen å bruke skype ;)

    SvarSlett