søndag 22. mars 2009

Me want Summah



Denne helga har gått for fort.. Men jeg har hatt det koselig da! Var hos Lea på fredag, og overnattet med Runa til lørdagen. Veldig deilig å bare slappe av med Runa, og tenke på at man ikke har noe som må gjøres :) På lørdag dro jeg til pappa, og der har jeg egentlig bare sittet foran tven, med unntak av et par turer i butikken og litt bilkjøring. Har også fått lest litt i Engelskboka (High Fidelity)! Men nå sitter jeg her, og skal prøve å skrive diktanalyse. Det er jo såå lett å sette seg ned med det når man egentlig vil gjøre noe helt annet på en søndagskveld!

Når det gjelder andre ting, så merker jeg at jeg begynner å bli lei av vinteren. Gleder meg skikkelig til Kong Sommer kommer på besøk! :) Ut og kjøre, ha på digge sommerklær, spille fotball uten å fryse i hjel, og det aller viktigste: Det er lyst, varmt og deilig ute når man står opp om morgenen. Da er det så ufattelig mye lettere å komme seg opp av senga i motsetning til vinteren hvor man helst vil fortsette å ligge under den varme dyna. Også må jeg selvfølgelig få en heftig tan. Haha!
Neida, men jeg trøster meg med at det ikke er lenge igjen, og at det forhåpentligvis blir en megadigg sommer :D

See yah!

3 kommentarer:

  1. åh jaa! Det blir nesten en fryd å gå på skolen når man har solen å se fram til :) Og alle maser om å få friminutt for å løpe litt ute osv. Men. Russen gruer jeg meg til.

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg massevis til sommern :) Det ene bildet er det jeg som har tatt btw :p det blir skikkelig deilig å være på stranda og bare slappe av uten å ha NOE å tenke på! Men først komme påskeferien og da skal jeg kose meg masse :D Deilig å slappe av med deg fra fredag til lørdag Jesper <3

    SvarSlett