tirsdag 22. september 2009

Sorry for at jeg er litt lat iht. Blogg!

Meeen det er så mye lekser og ting som skjer, så orker ikke å oppdatere hele tiden atm!

Vel, ting er ganske bra nå, hvis man ser bort i fra at jeg savner folk og at jeg har sykt mye lekser. Forrige helg var veldig bra :)

På fredag var jeg med Frida og noen folk fra skolen hennes på pub. Det var koselig :) Veldig morsomme folk, og veldig imøtekommende og snille. hehe. Fant også ut at det er ganske smart (i tillegg til billig) å reise hjem med taxi her. Fikk vite at det er stor sannsynlighet for å bli ranet og stabba i visse områder på kveldene her! haha sick.



Lørdag var det 10årsjubileum for Jiu Jitsu klubben her (Områderepresentanten m/ fam og norske studenter er med + Joseph og Mike + jeg skal prøve det neste helg :p) og det var BBQ og fest! Mange kjente der i tillegg! Både norske, danske og tyske studenter som jeg kjenner fra forkurset. Så det var koselig :) Masse god mat og drikke (hoho). Jeg elsker paranteser btw.



Søndag var jeg alene hjemme på dagen, så det ble full chilldag med Family Guy og hele pakka! :D



Men må jo fortelle litt om hvordan skoleuka er også da!!

Skoledagene er veeeeldig lange; står opp klokka halv 7 og drar litt over sju, og er ikke hjemme igjen før 4-5tiden. Da er det som oftest rett på lekser og deretter Gym hvis jeg har tid og ork. Prøver å trene så ofte som mulig! :)



I dag var både deilig og ikke no bra. Startet med geografi som gikk veldig bra, henger godt med der :) Hvertfall med det Mr. Ward lærer oss. Vi har to lærere i alle fag, og begge lærer oss forskjellige ting, så dvs at det nesten er to fag i hvert fag. Sliter litt mer med den andre delen, men det kommer seg.

Etter det hadde vi Psychology, og det var sykt vanskelig i dag, skjønte rett og slett ikke en dritt, og ble helt utslitt i hodet av å prøve å skjønne det, så holdt på å sovne i economicstimen som var etterpå. Det er ganske lange timer, er 1 time og 5 minutter tror jeg. Uten pause.



Uansett, etter det hadde jeg en fritime, så satt og jobbet som bare f** med en geografilekse; skrev vel 3-4 sider :p



Så hadde vi electives; som er en slags valgfagtime, og jeg har Table Tennis :D Spilte mot en fyr som var helt sykt god, så tapte vel litt for lett.. Han hadde slått ALLE på NVGS, så det sier jo litt!



jaa, hva mer å si?



Jo! På fredag skal jeg til en fyr som heter George sammen med en del gutter fra skolen. Skal spise kebab og spille osv, og jeg skal sove der til lørdagen :) Og på lørdag er jeg invitert til Fridas hus. Det er en bursdagsfest med noen venner av hun og vertsbroren tror jeg. Blandt annet de jeg ble kjent med på fredag, så det blir kos :)



jaja, jeg har det bra! Men savner alle :) Spesielt Runa da <3>




Btw, jeg liker å få post! Send meg masse post please :)


Alt mottas med glede!


Adressen er:



Mr. Jesper Rye Berg


70 Curlew Crescent


Brickhill


Bedford


MK41 7HZ


UK




Jesper på fredag!



Jesper :)

2 kommentarer:

  1. haha en glad gutt paa fredag ;) sotnos <3 Du har det bra da i hvertfall! Du skjonner ikke én time med psychology:p Da vet du hvordan jeg har det heeele dagen hver eneste dag.. haha Det er bra du trener da. Det skal visst vaere veldig bra mot hjemlengsel og morke tanker. Maa bli flinker paa aa bruke treningssenteret tror jeg:p Ellers blir det en flodhest som moter deg paa Gardermoen og ikke Runa :p

    Det blir sikkert kjempegoy til helga da! Jeg savner deg masse<3 Og brev er paa vei:D

    SvarSlett
  2. Jespeeer :) Så bra at du koser deg! Jeg savner hjemme litt jeg også, men det kommer og går i bølger :) Men nå har jeg bestemt meg for å ta en MÅNED vekk fra facebook, så jeg håper at det hjelper litt på hjemlengselen! (Det at jeg ikke snakker så mye med folk hjemme)
    Det blir nok litt hard, men hallo! DET ER FACEBOOK :D HAHA! :D
    Kos deg videre a shnuppa :D
    (Forresten så liker jeg headeren din :D)
    Æ LÆS BLOGGÆN DIN!
    :D

    SvarSlett