søndag 11. oktober 2009

FYI: Jeg har bytta familie!

Nå har jeg hatt en skikkelig tung periode, og ja, jeg har bytta vertsfamilie.. Ingenting funket som det skulle der. Hvis dere lurer på mer detaljer så ta kontakt, for jeg har ikke lyst til å skrive det her.

Nå er jeg hos "Gran" & "Pop" som er foreldrene til Nikki (min områderepresentant). De er utrolig snille og morsomme, og det er nesten litt trist at jeg bare skal være her denne helga. Det er en dansk og en tysk gutt her også, og de er jo ganske morsomme å være med. På mandag skal jeg til noe som foreløpig er en midlertidig familie, men hvis det er bra så kan det hende jeg blir der resten av oppholdet. Det er helt sør i Bedford, og det er en mamma og en sønn på 10. Jeg og Nikki var innom for å se hvordan det var der (fordi de er helt nye iht. utveksling, og litt sånn "kjapp løsning") og førsteintrykket var veldig bra!!

I går var jeg i London på Madam Tussauds og natural History Museum med alle herfra + Nikki, Ben, barna og studentene deres, + Stine, som er tidligere student her i huset, og som faktisk er fra Nesodden, hun er vel to eller tre år eldre enn meg. Hun var her en langhelg med lillebroren sin.

Også spiste vi Kinamat og koste oss på kvelden! Er kjempekoselig her!!

Meeeeen, jeg har veldig mye annet å styre med enn blogg atm, så me prekast. Tenkte egentlig bare å informere om at jeg har bytta Familie.

Jesper

5 kommentarer:

  1. Bra at du fikk bytta Jesper, håper det blir bedre hos den nye familien!

    SvarSlett
  2. Men hva skjer a? Naa er jeg litt ute her...
    Vi maa snakkes snart Jesper!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  3. Thanks Regine :) Det blir garantert bedre!

    Lea: Masse som skjer :p Men gamle familien var grusom, så har fått ny ;) Vi snakkes snart!!!!

    SvarSlett
  4. Hei, kjære deg!
    Litt av noen erfaringer du gjør deg om dagen, men høres ut som om du ramler ned på den rette siden etter hvert. Husk at det alltid ordner seg for snille gutter;) Jeg har rota bort mailadressen din, kan du sende den til meg når du har tid?

    klemmer fra tante Katrine
    (katrine.kilskar@sandefjordskolen.no)

    SvarSlett
  5. Hei Jesper:) så trist å høre at ting ikke har vært så lett i det siste:( Men jeg er sikker på at det ordner seg! Det var i allefall bra du fikk byttet relativt fort:) du får ha masse lykke til videre:) vi får snakkes på skype om ikke så lenge;)

    SvarSlett