onsdag 2. september 2009

Første skoledag i morgen!

Vel, jeg må vel fortelle litt om gårsdagen først. Vi bare loka hjemme til en fyr som heter Mike kom. Han er vel rundt 25 og familievenn tror jeg. Har ikke helt tørt å spørre hvordan de kjenner hverandre osv. Men har er tydeligvis ganske close, fordi han har vært her i 1og et halvt døgn nå :P Og han er tydeligvis her ganske ofte. Anyway, Joseph, Mike og jeg dro ned til Bedford sentrum og kjøpte småting som adaptere og penner osv, og vi spiste på en liten kinasjappe. Så viste de meg rundt litt, før vi etterhvert dro hjem. Hjemme bare chillan vi med Wii, også så vi på Role Models som jeg kjøpte i Bedford. Lættis film ass :D

Etter det var det plutselig sent (tida flyr ass!!!), og jeg gikk opp på rommet og snakket med Runa på Skype :) Jeg savner deg veldig Runa <3

btw, jeg blir så sykt psykisk sliten av å plutselig ha ett nytt språk, så jeg sovner på sekundet når jeg legger meg ned ass! Digg!!

I dag syklet jeg, Joseph, Bernadette og Mike ned til Bedford for å se på mobiler og kjøpe frukt og litt mat o.l. Og for å skaffe busskort til skolen for 1 år. Kostet 120 pund eller no, men Bernadette betalte :D Hun sa det ikke hadde vært fair hvis ikke :P

Det er faen meg skummelt å sykle i trafikken her ass :P (venstrekjøring) Men jeg har lært meg og automatisk se til høyre i stedet for venstre i kryss!

Vi fant ingen spesielt bra avtaler på mobil, så vi dro til biblioteket og skaffet lånekort til meg. Også spiste vi på en liten innvandrerrestaurant. Ikke så veldig digg egentlig :P Etter det syklet Bernadette hjem, mens vi gutta syklet til Idrettssenteret her for å sjekke om det var noen fotballag jeg kan joine. Hun dama i skranken visste ikke en dritt, så jeg skal sjekke på skolen tenker jeg ;)

Da vi kom hjem spilte vi litt mer Wii :P haha mye spilling ass.. Så gikk jeg og Jennifer til den lokale lille sjappa og kjøpte no candy osv. Mens det hølja som bare det! Etterpå spilte vi Monopol, som jeg selvfølgelig vant. Alle juksa da, men jeg vant uansett :)

Nå har jeg nettop dusja, og funnet fram klær til første skoledag i morra. Fy faen jeg gruer meg ass :P I tillegg til at det er skummelt i utgangspunktet får jeg sikkert pes pga jeg egentlig skulle vært på et intervju der i går, men ingen av oss hadde fått no beskjed (hverken meg, Bernadette eller Nikki (Lokal kontaktperson for Speak), så det var jo ikke vår feil..

Jeg vet ikke hva jeg skal forvente i det hele tatt, og aner ikke hvordan første skoledag foregår :P Så ønsk meg lykke til ass!

Btw, jeg og Bernadette satt på nettet og sjekket ut mobilephones, og vi fant ett jævlig bra tilbud, så nå har vi bestilt en Sony ericsson w995 eller no, som er en av de nyeste, med 8.1 megapixels kamera :D (AKA det kommer snart bilder, siden jeg ikke har noe kamera nå). Jeg betaler 25 pund i mnd, og får 500 ringeminutter og fri sms. Selve mobilen betalte hun for, som bursdag og julepresang :D Shaize hun er snill ass!

Skriver mer i morra.. Nå er det natta! Natta :)




Jespahhhhhh <3

4 kommentarer:

  1. Heeey, den mobilen skal jeg også skaffe meg på ett eller annet vis! Min er død og fordervelse:( Høres ut som om du har det skikkelig brrra!:D Jeg legger meg nå mellom 21 og 23 hver kveld fordi jeg er så syyyykt trøtt, det er litt digg egentlig:) Håper skolen går nice! <3

    SvarSlett
  2. Du koser deg masse ser jeg :) Savner deg deg ogs`Jesper <3 Hñydepunktet paa dagen er aa snakke med deg paa skype :D

    Tipper du vant fordi du joksa mest i monopol :p haha Men foerste skoledag fikser du lett gutten min! Utadvent som du er :)

    Heldig med den mobilen og àanedskortet da :D Blir saa glad naar jeg hoerer du har det bra<3 soetnos <3

    SvarSlett
  3. hva er navn og alder på folka i familien din? Du får ta noen bilder av dem når du får den nye mobilen!
    Torill

    SvarSlett
  4. Runa: Jeg koser meg masse! ;) håper du gjør det også! Og nei, jeg vant pga SKILLS! :D
    jeg savner deg noe helt sykt nå <3 Første skoledag var ikke så sykt fet akkurat. Men på den positive siden har jeg blitt kjent med en del folk. Skriver mer om det senere, har nettop kommet hjem (dro kl. 7.30 nå er den 16.00) Og jeg trenger VIRKELIG en nap!
    Elsker deg <3

    Ida: Agreed på at det er digg å sovne fort ass! Og hvis du skaffer deg den mobben med 3(three, det er ett abonnement) så kan vi ringe gratis til hverandre via SKype mobile ;)

    Torill: Hyggelig at du er innom bloggen min:) Vertsmor Bernadette er vel i 40åra (Har ikke turt å spørre :P), Vertsbror Joseph er 16, og Vertssøster Jennifer er snart 12 år. Bilder kommer! :)

    SvarSlett