tirsdag 8. september 2009

Bilder osv

Jaa, nå har jeg fått mobilen min :) Nr. er +4407888069883 for de som lurer! ;)
Ellers så har det gått seg til litt på skolen, har droppet P.E og har det nå mye bedre med en gang. Det er en og annen pausetime innmellom som jeg kan bruke til å koble av litt og kanskje gjøre litt lekser i. Og btw, English Language tror jeg blir sykt tøft etterhvert, det er vanskelig allerede lissom! Det er sykt vanskelig for de som er engelske aka det er ekstremt vanskelig for meg :P Men skal nok klare det :)

Psychology er fortsatt dritfett, og det er heeelt klart favorittfaget mitt. Har forresten "head of sixth form (Tilsvarer videregående) som engelsklærer :P. Hehe, det vil si: han er veldig veldig streng, men han er faktisk ganske morsom også, bare jeg ikke kommer på gal side av han! Han har forresten jævlig kult navn: Mr. Ashbolt. Høøres ut som en superhelt eller no :) I dag har jeg ikke noe lekser, og i morgen er den chilleste dagen i uka: Lesson 1: Psychology, Lesson 2: World Development, Lesson 3,4: Fri. Lesson 5: Economics.

Ellers er det ikke så mye å fortelle. Skolen går greit, livet etter skolen er ganske asosialt foreløbig, men det kommer seg. Eneste som er dritt er at de jeg har blitt kjent med bor ganske langt unna. Men me skal nok klara det ja!

Cheeeeeeeeers, her kommer litt bilder tatt med mobilkameraet.
PS. som mange vet skjelver jeg veldig på hendene aka noen bilder er bad quality ;)


Jennifer & Joseph i Tvstua.

Huset vårt fra utsiden :)
Meg på vei fra skolebussen. Holdt på å dø av varme (hadde egentlig på hettegenser, for det var kaldt i morres, men været skifter sykt fort her!) Svetta i hjel!

På vei hjem fra skolebussen. I bånn av Brickhill (en ås), som er området vi bor på. Der upperclassen i Bedford bor lissom! :P


Jennifer & Bernadette (vertsmor)

Jeg og Ragna (Norsk utvekslingsstudent som også er i Bedford, men på en annen skole. Ble kjent med hun på forkurset) var i Bedford og titta litt i butikker osv, og plutselig så vi den engelske versjonen av Død Snø (Splatteren ;D). Jeg kjøpte den jo selvfølgelig. Både Joseph og Bernadette syns Dead Snow var driitfet :D Norsk tale og engelsk tekst.
Jesper i senga og hører på musikk og gjør diverse saker på Pcen. Deiligste Pcstedet i huset. Her sitter jeg når alle andre i huset har lagt seg, og snakker med nær og fjern.
Deler av rommet mitt :) Digg rom! :D




7 kommentarer:

  1. Søtt det bildet av deg i sola :)

    Skjønner godt at du tok vekk P.E. Det blir jo mye ekstra jobb for deg om du skulle lest deg opp på pensum som de har hatt i 2 år allerede.

    Savner deg utrolig masse Jæspah <3

    SvarSlett
  2. Du er søt <3
    Bra du skjønner det da :) For det hadde vært sykt stress..

    Jeg elsker deg <3

    SvarSlett
  3. Jaaasper!! :P
    Good to know that you are doing fine mister..!!
    Skoleveien fikser seg, vennene kommer seg det og, du vender deg til å bo langt unna, blir så bra!!

    Tenk det sånn, Nesodden er ikke så forbanna fett for tiden..! Dere har det nok fetere enn oss! :P hehe

    Savner deg og alle de andre i klassen, now, go have fun, nyt livet og fortsett å skriv blogg, liker'e :D

    SvarSlett
  4. yeah, vi håper på det :)
    Savner deg og Vic <3 Og de andre da :)
    I'll have a jolly good yeah, eh? ;)

    <3

    SvarSlett
  5. Nettopp, JOLLY GOOD YEAR, hahah :D:D
    <3

    SvarSlett
  6. Har ikke skole før mandag jeg!
    Gruer meeeeeg!

    SvarSlett