tirsdag 1. september 2009

Nerder? :)

I dag har jeg vært med Joseph til to kompiser av han. Vi var hos en som het Lewis sammen med en som het Harrison eller no. Veldig hyggelige, men litt for glad i manga osv:P Vi spilte litt Halo, mens resten av tida gikk med til at de spilte no mangakortspillgreier, så ganske kjedelig etterhvert. Var deilig når vi ble henta ass! Men samtidig gøy å se hvordan Joseph og vennene hans har det :)

Når vi kom hjem, har jeg bare spilt litt Wii med Jennifer og bestevenninna hennes Kamilah, spist, og sittet på pcen.

Nå er det natta! Er helt utslitt av å ha ett nytt språk. Oversetter hele tiden så blir kjempesliten i hodet. Men engelsken har allerede blitt mye bedre, og dialekten begynt å komme.
Jeg spurte Joseph om hvor lang tid han trodde jeg kom til å bruke før jeg hadde dialekten, og han svarte at jeg allerede hadde den ganske bra :D Så noen uker så skal det sitte!!

NATTA!

Jesper

4 kommentarer:

  1. Gøy at du har dialekten allerede:) Nesten i hvertfall. Virker som Jennifer er ganske grei da.

    Jeg savner deg sånn Jesper <3 Hva skal jeg gjøre et helt år uten deg? hm.. Lære meg spansk I guess :p Gleder meg til Juni :) En liten stund til, men tror det kommer til å gå fort!

    <3

    SvarSlett
  2. Høres ut som du koser deg mye i Bedford Jesper , herlig :) Helt sikker på at du kommer til å få et fint år. Satser på at du drar på noen fotball kamper også :P Du er tross alt i fotballens eget hjemland :D

    SvarSlett
  3. Det kommer til å gå fort Runa ;) <3 Jeg savner deg også helt ssykt!

    Haha ja satser på det ass Asfand ;) Skal på WWE også tror jeg! :D

    SvarSlett
  4. Hei stumpen:)
    Så fint at familien er så hyggelig! Kos deg og lykke til med skolen. Klemmm mamma

    SvarSlett