tirsdag 5. mai 2009

Skoleplass!


Nå har jeg fått skoleplass!! Sharnbrook Upper School. http://www.sharnbrook.beds.sch.uk/

Det virker som en veldig bra skole, og jeg har fått inntrykk av at den er litt "upper class". Så vi får håpe det blir bra :P De har visstnok et helt nytt treningssenter til disposisjon, og det er masse muligheter og bra fasiliteter innen musikk og idrett. Tror jeg da :)

I'll be back with more.
Btw, jeg fant ikke noen bra bilder av skolen, så bildet er av treningssenteret!

Jespah

Forresten, jeg hadde et lite testforsøk med annonser på bloggen. Det ga lite spenn, og det var sykt irriterende, så jeg fjerna dem! I'm not a sellout anymore:)

6 kommentarer:

  1. Grattis! Det virket skikkelig fancy pants man :):) Blir nok bra!

    SvarSlett
  2. Gratulerer Jesper!! :D

    SvarSlett
  3. Det så skikkelig fint ut på treningssenteret i hvertfall :) hehe, og skolen er nok bra den også :D Heldig du er gutten min <3

    Hilsen Runa

    SvarSlett
  4. Jaa :) så søt du er <3

    SvarSlett