torsdag 28. mai 2009

Lenge siden sist!


Jeg siterer fra Runa sin blogg: "En god stund siden jeg har oppdatert nå føler jeg.. Jeg har vel egentlig ikke så mye å si noe om. Det eneste jeg driver med for tiden er lekser, lekser og ehm..Lekser.
Alle lærerene fant ut samtidig at de ikke hadde nok å karaktergrunnlag for å vurdere oss, så vi fikk innleveringer og fremføringer i omtrent alle fag."

Akkurat nå sitter jeg og Runa og jobber med et samfunnsfagprosjekt som skal framføres i morra. Det som er digg er at hvis vi får 6/5 eller bedre så får jeg 6 i samfunnsfag :)

Var forresten på Lynard Skynard konsert med Joachim på lørdag. Det var jævlig fett! Spesielt Free Bird, som var en perfekt avslutningssang!

I'll write something veeery soon ;)

Snakes on a Plane <3

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg skal også til England skoleåret 09/10, så jeg gir deg bloggadressen min jeg:

    www.christinaiengland.ipublish.no

    SvarSlett
  2. Lynyrd Skynyrd!=D weeee! det var heftig!:)

    SvarSlett