torsdag 23. april 2009

Øyafest(ival)

FY FAEN jeg gleder meg til øya!! Har sitti å sett på program og hørt litt på de bandene jeg ikke har hørt så mye på før. Det jeg tror kommer til å bli de feteste konsertene er disse (tilfeldig rekkefølge, men de to første gleder jeg meg mest til):
1.Arctic Monkeys
2. Kåre & the Cavemen (Gitarist er Knut Schreiner som er gitarist i Turboneger.Kåre og gjengen gjør comeback :D:D vet ikke om det bare er for en konsert men..)
Mew, Datarock, Røyksopp, Glasvegas, bob hund, Wilco, Satyricon? :) :) :) :) :) Gleder meg sykt ass!

Legger ved noen sanger som mange sikkert ikke har hørt, men som er jævlig kule!







6 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg sykt jeg også! :D Men du glemte å nevne Tommy Tokyo:p hehe den ene sangen "Derail and Demise" er faktisk ganske kule :) spesielt når han ene spiller på sånn blåsepiano og vokalisten har jesus-skjegg ;)

    SvarSlett
  2. Mew og Röyksopp <3

    SvarSlett