fredag 28. august 2009

:) Sick

Nå drar jeg om 6-7 timer. Det er HELT sykt å tenke på at nå skal jeg bo i England i 1 år!:D Jeg kommer til å savne alle masse, men vi har jo SKYPE :D Og 10 mnd går jo kjempefort!

Håper jeg får meg noen venner fort, og at det ordner seg med å begynne på et fotballag osv. Gleder meg egentlig til jeg er "settled in".

Det var veldig gøy i stad; Peter, Stein, Joachim og Ali var hos meg, og vi satt og spilte FIFA osv. Sykt Lættis. Men kjipt at det var siste gang på 10 måneder ass.. Men jeg må huske at det er bare 10 måneder. Det går jo fort! :D Det var også veldig koselig at Amanda kom bort og sa hade :) Hun er så søt!

PS. Sorry hvis jeg skriver dårlig og rart, men har LITT reisefeber nå!






























Kommer til å savne Ps3en min også :(

Jesper

3 kommentarer:

  1. Haha, jeg har også reisefeber om det hjelper!:P Skype<3<3<3

    SvarSlett
  2. haha så søt du er Jesper <3 tenker du kommer til å tilpasse deg fort. Det føles som om jeg har vært her i en måned allerede. Vet hvor alt er hen, hva som er forventet av meg og hvor jeg skal gå. Kjenner til hele metroen i byen. Eller dvs. jeg vet hvordan jeg skal bruke den uten prolemer osv. Og jeg må snakke spansk. tipper maks 4 dager, og du er på plass:)

    Jeg elsker deg<3

    SvarSlett
  3. Jeg har det kjempebra nå da:) Føler meg helt hjemme allerede!! :)

    Jeg elsker deg <3

    SvarSlett